Како сам постао њуејџ православац антиваксер

2018-01-18

Кажу неки да имам екстремне ставове, чак да сам екстремиста. Ризикујући да испадне како себе браним рећи ћу да нисам. Моји ставови су здраворазумски и не износим их зато што сам "десничар" или "паган" или не знам шта, него зато што их сматрам једино логичним. Макар док се супротно не утврди...

Да су ови ставови "нормални" такође не бих рекао. Ја за себе и не кажем да сам нормалан, него функционалан. Шта уопште значи нормалан?! Рецимо да имамо неких двадесет параметара, па замислите колико је редак случај да неко у свих двадесет буде на средини нормалне расподеле. Колико ли је таквоме досадно... Јер нормалан значи досадан.

Но вратимо се мом екстремизму. У нечему јесам екстреман - у вербалном рокању различитих будала, представљали се они као нормални, екстремни или се уопште не представљали. Некоме нису чак ни занимљиви разни мирољуби, деретићи и лучићи. Неко ће опростити "својима" понеки гаф. Рецимо, ако не мисли да је била Сеоба Словена као велики прасак, како нас учи ББ школа - праштаће лупетања деретићеваца. При томе не схвата колику штету наши а навешти праве заједничкој ствари. Зар треба тетошити рецимо патриотске снаге у Србији што су спали на то да су задовољни цензусом?!

И тако, улазим у разне колизије. Занимљиво је како су брзо у стању да скрену на оно што се стручно зове ад хоминем напад. И то баш они који се позивају на разум и хвале како су грађански непослушна опција. Међутим природа фејсбук (група) као медија је таква да често о теби не знају много чак ни виртуелно. Појавиш се, пустиш буву, усталасаш и одеш. А и даље би да нападају лично (што значи онај латински израз). И онда погодите - научим нешто о себи. Тако сам рецимо сазнао да је девојка са којом живим у Батајници (први комшија Дјук) одавно побегла у оностранство.

А једном сам делио астролошку страницу моје драге у некој групи чији је циљ "духовитост" - спрдање са антиваксерима, првенствено Шри Слађане Велков. Међутим, ови су крајње озбиљно и против сваког сујеверја. Прави мали сцијентисти, ето мени радости! Тада сам сазнао за себе да сам њуејџ православац антиваксер. Осим што сазнах нешто о себи, видео сам и да се прати мој рад. Сталкерисање је омиљена занимација неких... појава. Таквим мудросерима могу само рећи оно што одавно рече пјесник - Сократе човек буди немој нас сјебат као грожђе!

Izradite web-stranice besplatno! Ova web stranica napravljena je uz pomoć Webnode. Kreirajte svoju vlastitu web stranicu besplatno još danas! Započeti